Volgens mij is dat een Kangal(turkse herder)

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar ik weet het niet zeker!

Toegevoegd na 12 minuten:
Staart
De staart is lang en reikt tot de sprongen. Tamelijk hoog aangezet en in rust hangend gedragen of in een heel lichte boog. Indien de hond alert is, zal de staart hoog worden gedragen en over de rug krullen, in het bijzonder bij de reuen.

Volgens mij is het inderdaad de Kangal,hij draagt zijn staart soms loshangend maar ook in een krul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heeft iets van een herder, maar het lijkt nog een erg jonge hond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een jonge Tervuurse of Mechelse scheper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een 10 maanden oude Turkse herder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh dat is een typische Anatolische Herder (kangal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een kruising met een Anatolische herder,moest ik zeggen van mijn neefje die veel verstand van honden heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Kangal pup