Bij een goede kweker, en dat is dan meteen ook het punt: wat is een goede kweker....
Misschien ken je iemand die zelf kweekt of iemand die een leuke vogel gekocht heeft bij een goede kweker en prettige ervaringen heeft?
Sommige goede dierenwinkels verkopen ook parkietjes uit het blok.
Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een kweker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut bij een kweker. Liefst iemand die uit liefde kweekt, niet voor het geld. Er zijn parkietenforums, waar je kunt vragen om een goede kweker in de buurt, zie bijvoorbeeld de link.