waar vind ik een goeie toy poedel kwekerij in west vlaanderen?

Toegevoegd na 51 minuten:
ik zoek een betrouwbare toy poedel kwekerij in west vlaander kan iemand mij 1 geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wat gegoogled en wat gevonden.
Maar ik heb besloten je de linken niet te geven.
Ik weet niet of die fokkers betrouwbaar zijn. Ik ben bovendien erg tegen het fokken van zogenaamde
"rashondjes" op uiterlijk.
De meeste fokkers trekken zich niets aan van
een verbod op het fokken met rashonden die een erfelijke ziekte of een aangeboren aandoening hebben. En een "speelgoed poedel", dat klinkt al eng..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom ga je niet naar het asiel ,daar zitten genoeg hondjes die een goed huis zoeken en fokkers ,eerlijk zijn ze zijn altijd negatief in beeld

Het beste antwoord

Koninklijke Belgische Poedelclub
Zultseweg 36
8790 Waregem

+32 475 63 37 41

http://www.kbpc-rcbc.be/

Het is zinvol om je voor een raszuivere toypoedel, die aan de eisen voldoet zowel voor afstamming als socialisatie in de beginperiode, te wenden tot de (toy)poedelclub. Je bent dan verzekerd van een juiste afstamming en opgevolgde richtlijnen.
In zuid-nederland en belgië zijn veel fokfabrieken. Die moet je dus beslist niet hebben. De poedelclub kan je de weg wijzen naar een goede fokker en weet ook waar de nestjes op dit moment zijn. Succes.
Ivana
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank U voor deze nuttige informatie :-)