is het normaal als je een puppy net hebt dat hij niets wil drinken?

Hoi,
Wij hebben vanmiddag een puppy opgehaald en die is nu precies 8 weken oud.
Maar sinds hij bij ons is wilt hij niets eten en drinken. Is dit normaal en gaat dit snel over?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bel even naar de fokker! Drinken is heel belangrijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe is het nu?

Antwoorden (2)

Jullie hebben net een pup in huis,hij is gewend om bij zijn moeder en broetjes en zusjes te zijn en komt ineens in een hele vreemde omgeving zonder moeder enz...

Hij moet hier natuurlijk flink aan wennen want dit is voor de pup natuurlijk allemaal maar eng.
Dat hij vandaag niet wil eten is niet zo erg,maar drinken is wel belangrijk.
Als hij dit morgen ook niet doet,bel dan even de fokker op en vraag advies.
Heb je een oude lap uit het nest meegekregen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is heel normaal. Hij moet eerst aan zijn omgeving wennen en het moet "zijn" omgeving worden. Als hij honger en dorst krijgt zal hij morgen vanzelf wel gaan eten en drinken.
Een beetje helpen in het begin mag gerust.......