Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

dat kan maar dat hoeft niet

Toegevoegd na 1 minuut:
en.. jong geleerd is oud gedaan :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Katten jagen op alles dat los en vast zit dus ook op papegaaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn kat deed niets bij mijn ratje anders hoor dus ze jagen echt niet op alles wat los en vast zit.
Nee, in de meeste gevallen zijn katten als de dood voor papagaaien. Waarschijnlijk is de gebogen snavel een angstaanjagend instrument en weten katten instinctief dat ze daar vandaan moeten blijven.

Eenmaal aan elkaar gewend, kunnen het wel vriendjes worden. Ik heb een foto van een van mijn katten met een parkiet op zijn kop, ook een kromsnavel, waar hij eerst als de dood voor was. Voor mijn papagaai gingen al mijn katten een straatje om.
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden
katten weten doort de bank genomen hun kansen prima in te schatten.
mogelijk dat ze de papegaai enorm interessant vinden, en de grenzen gaan aftasten.
maar ik vermoed dat de papegaai ook niet van gisteren is, en dat de verhoudinngen snel duidelijk zullen zijn.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
In principe wel, maar of ze ook slagen en ermee doorgaan is een volgende vraag..... met een papegaai is het wel goed oppassen geblazen namelijk. Die kromsnavel kan heel hard bijten en de meesten zijn ook niet bang. Er zijn vele filmpjes op internet die hele bange katten laten zien met hele boze papegaaien, en de kat verliest ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker! De vraag is echter.. Wie wint er!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ene kat moest ik de kamer uit doen als de papegaai uit z'n kooi was want hij was niet te vertrouwen en wilde wel degelijk m'n papegaai grijpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding