Hoe kan je zien of mijn poes lang of kort harig is?

De foto die ik heb toegevoegd is niet mijn poes maar lijkt wel erg op die van mij. Mijn poes is nu nog maar 14 weken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel of mijn kat kort harig of half lang harig is ipv lang harig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehhhh. Aan de lengte van de haren?
Ook bij kittens zijn die langer in het geval van een langharige kat, dat zie je echt wel.

Het beste antwoord

Dat kun je zien aan de lengte van de haren. Op de foto is een kortharige kat te zien; als jouw kat daarop lijkt, is het waarschijnlijk gewoon een Europese korthaar. Die heb je in allerlei kleuren en gradaties, maar ze hebben in ieder geval kort haar.