Mijn hondje gaat in huis z'n teratorium afbakenen, kan ik hier iets tegen doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Naar de dierenarts.
Als een hond ineens ander gedrag gaat vertonen dan kan er iets medisch aan de hand zijn.
jodyenboyke
6 jaar geleden
Eerst dierenarts inderdaad om zaken uit te sluiten en daarna verder kijken, vaker uitlaten en zorgen dat de hond dit niet kan, door bijv. een bench of puppyren te gebruiken als je niet in de buurt ben. Je moet net als bij kinderen, zorgen dat iets niet kan gebeuren, managen dus.
Rieneke1
6 jaar geleden
Drie keer is scheepsrecht: eerst naar de dierenarts om een medische oorzaak uit te sluiten.
Ivana
6 jaar geleden
En na goedkeuring van de dierenarts is dit volgens mij een rangorde probleem.
De enige die recht heeft te markeren is (gek gesproken) de baas.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het woord voelt moet bedoelt zijn

Antwoorden (1)

Als je voelt door te plassen dan ja,
Je moet streng zijn hem goed leren wie de baas is en zeker geen medelijden tonen het kan soms moeilijk zijn maar het eindresultaat is dan ook zeker de moeite. Hij luisterd dan goed naar jou en gehoorzaamd en dan kunnen jullie samen leuke dingen doen en dan hoef je ook niet meer streng te zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Ik begrijp je eerste zin niet.... " Als je voelt door te plassen dan ja. "
Thecis
6 jaar geleden
@erna55
ze bedoelde "bedoelt". Alleen staat de correctie bij de reacties van de vraag ipv hier.