Rond het kippenhok wil ik een draad plaatsen met deurtje zodat de diertjes niet meer door gans de tuin lopen. Wat is de min. hoogte ?

Zou het graag zo laag mogelijk houden ... maar weet niet hoeveel cm het minstens moet zijn ?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, geen teckel, maar een kip!

Antwoorden (2)

als je kippen niet gekortwiekt zijn is het geen doen.
kippen overnachten rustig hoog in een boom, dus vliegen vinden ze geen probleem, al gaat het wat onhandig.
Rieneke1
13 jaar geleden
als ze gekortwiekt zijn nog zeker anderhalve meter (gaas, want een draad ontwijken ze gewoon). ze zijn dan wel gekortwiekt, maar ze kunnen nog steeds een zeker hoogteverschil overwinnen.
als ze niet gekortwiekt zijn, zul je met gaas ook de bovenkant dicht moeten maken, of accepteren dat ze inderdaad je hele tuin omploegen.