Ja dat kan zeker.
Ik heb een kat(Sjakie) die volgens mij zwak begaafd is.
Hij weet dat hij alleen s'morgens naar buiten mag maar regelmatig loopt hij ook s'avond naar de voordeur en als ik nee zeg kijkt hij me heel verbaasd aan.
En dat gaat nu al acht jaar zo dus hij moet wel zwak begaafd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij dieren kunnen er net zo goed afwijkingen zijn als bij mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste huisdieren zijn zwakbegaafd, als je het met mensen vergelijkt dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, ik had vroeger een bijzonder slimme hond die ging piepen toen de goudvis uit z'n kom was gesprongen, en hij voelde precies aan in wat voor stemming de mensen om hem heen waren. We hadden 'em leren eten uitsluitend uit een rechterhand, en pakte ook echt niks uit de linker!
Ik heb nu het uiterste van deze hond, een heel vergeetachtige kat. Hij vergeet alles wat ie net geleerd heeft, steeds weer 'miauwt' ie voor de deur die op een kier staat om er door te kunnen, en steeds weer denkt ie dat elk gebruiksvoorwerp iets spannends is. Hij is nu 7 jaar, en nog steeds als een kitten :-)