Er bestaat een stichting,die ged. mee helpt, als je moeite hebt met je dierenarts rek. betalen. Wegens nierfalen. Wie weet deze site, of naam ? B.V.D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een huisdier is geen primaire levensbehoefte, maar een luxe die je je moet kunnen permitteren. En op het moment dat de dierenarts om de hoek komt kijken, blijkt vaak dat het toch een beetje boven het budget was.
In de praktijk betekent dat - helaas- vaak dat je afscheid moet nemen van het dier. Het zou te voorkomen zijn met het afsluiten van een ziektekostenverzekering voor het huisdier, maar dat vinden veel mensen op het moment dat het dier nog niet ziek is, te duur. Een heel enkele keer zou je met een heel bijzonder verhaal wellicht recht kunnen hebben op bijzondere bijstand, maar als ik heel eerlijk ben geef ik je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% met je verhaal eens Marleen, @ria46 Kun je geen betalingsregeling bij de da kunnen regelen?

Het beste antwoord

Jouw vraag:Wie weet deze site, of naam ? B.V.D"

Mijn antwoord: De dierenbescherming.

Maar dan alleen als je een hele laag inkomen hebt,anders doen ze het niet.

En ook de dierenarts moet met hun die overeenkomst zijn aangegaan.

Ik heb het ooit gehad voor mijn hondje benjamin,de rekening was zo groot dat ik het echt niet kon betalen,en toen heeft de dierenarts mijn formulieren in laten vullen zodat de dierenbescherming 40 % betalen van de onkosten.

Dat is gelukt.

Kijk even bij de link,staan heel veel vragen.

Sterkte met je hond!

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. je moet aan kunnen tonen door kopie van loon of uitkering andere instantie anders krijg je het echt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het veterinair steunfonds kan hulp bieden, maar je moet financieel wel volledige opening van zaken geven.

www.veterinairsteunfonds.nl
Rieneke1