Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn kat (7 maanden) poept de hele tijd in een hoek naast de kattenbak

Zij heeft toen ze klein was last gehad met haar ontlasting en kon het allemaal niet ophouden en moest overal poepen. Sinds dien is zij dit blijven doen in een bepaald hoekje naast de kattenbak. Ik onderhoud hem goed. Ik heb ookal van die anti katten geurtjes er op gespoten. Iemand vertelde mij dat je haar moest belonen als ze het in de bak deed en dat doe ik ook bijna altijd.. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Iemand wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ik heb zelf ook zo"n kat gehad die poepte naast de kattebak, bleek dat hij een hygienekat was want wat we ook deden niks hielp. kochten een tweede kattebak en weg was het probleem, in de ene bak plast hij in de andere poept hij. het bleek later dat het meer voorkomt bij katten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kattenbak wat verplaatsen wil ook nog weleens helpen.ipv van de kant en klare geurtjes gebruik je koffie droes.Dit leg je op de plaats waar hij steeds zijn behoefte doet.Ververs het iedere dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De opgeruimde poep in de kattenbak doen, daarna haarlak op de plek spuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de bak op 'n ander plekje .Maak de vloer grondig schoon met verdunde lysol . Bij mij heeft dat altijd HEEL goed geholpen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste katten hebben schrik van aluminiumfolie, leg een stuk in de hoek. De meeste katten willen hiet niet graag overheen lopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding