Waar kan ik een ocelot kopen?

Waar zou ik een ocelot kunnen kopen?
Op het internet kan ik helemaal niets vinden. Heeft iemand wat informatie voor mij?
Groet Raymond.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
dat is geen huisdier.

Antwoorden (1)

sorry ocelot is in nederland niet te krijgen ... de regels in de flora- en faunawet maken het niet illegaal om er een te hebben maar je moet er de juiste papieren voor hebben ( net als elke grote kat) en die geven ze nooit aan particulieren.

als je een dierentuin hebt kun je wel een aanvraag indiennen ... anders vergeet het maar de kans dat je je ocelot mag hebben is minimaal .. dan wel niet onmogelijk .. sorry.

Toegevoegd na 3 minuten:
een serval is het wildste/grootste wat je zonder papieren mag hebben als het goed is... maar met wilde katten ... het zijn gewoon geen huisdieren ... je hebt grote hokken nodig en speciaal duur vlees.

wilde katten zijn geen huisdieren !!!!! veelste gevaarlijk