Wat voor ras is dit hondje? (zie afbeelding in link)

Misschien is het een vuilnisbakkenras. Maar ik vind het koppie zo schattig en ik vroeg me af wat voor hondje het is.

Toegevoegd na 23 seconden:
Foto: https://www.dropbox.com/s/dzh6mdtles3ke4c/20170413_083653.jpg?dl=0

7 jaar geleden
2.2K
Z512099
7 jaar geleden
Mogelijk een kruising tussen een Maltezer en een Shi Tzu...
amc
7 jaar geleden
Het hondje heeft veel weg van een 'dwergschnautzer'.
http://www.puppytest.nl/hondenrassen/dwergschnauzer/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is Idéfix en die is al vergeven aan Asterix (en daar zou ik geen ruzie mee zoeken!)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is een snautser
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt: andere antwoord is goed: is een kleine Schnauzer! Ik verwijder mijn antwoord.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Bedankt allemaal. Die komt inderdaad behoorlijk overeen.

Het beste antwoord

Blonde yorkshire terrier is niet goed. Het is ook geen vuilnisbakkenras maar het is een schnauzer zoek maar op google zijn er in dwerg en in groter
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+klopt! het is een dwergschnauzer!
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Bedankt