Wat is dit voor dier?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Ik geloof een wants. Er zijn goede en slechte. Hoop dat er een duidelijker antwoord komt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ivana: Hoe duidelijker kan het zijn dan een groene stink wants is in winter kledij?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ivana: goede en slechte wantsen? Hoe zit dat dan? Ik dacht dat je dit alleen van mensen kon zeggen...;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja Ivana :-) Hoe herken je een goede wants? En wat doet een slechte wants?

Antwoorden (1)

Het is de groene-stink wants in winter kledij.