Binnen hoeveel tijd moet een anti diarree middel bij katten werken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
fremar
10 jaar geleden
Veel hangt af van de oorzaak,raadpleeg of bel eens naar je dierenarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat dat niet in de bijsluiter of heb je die er niet bij gekregen?
Zo niet dan kun je het beste de dierenarts vragen of als je het in een dierenwinkel hebt gekocht daar.
Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je kat!

Het beste antwoord

Dat moet de zelfde dag nog helpen,Ik heb van mijn dierenarts een potje met een rood poeder gehad,dagelijks een lepeltje door het eten,daar zitten vezels in en zijn goed voor een kat die vaker diarree heeft.Wat bij mijn kat wel heeft geholpen is veranderen van voeding,ze at altijd visbrokjes(blik) en nu ze rund eet heeft ze nergens last meer van.Pas had ik per ongeluk weer vis mee genomen en het ging meteen mis,dus veranderen van merk of smaak kan ook nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Binnen enkele uren. Is het vanavond nog niet over bezoek dan het spreekuur van je dierenarts! Katten zijn slechte drinkers en kunnen snel uitdrogen!

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is trouwens een slecht idee om zelf met. Medicijnen te gaan experimenteren. Een remmer maskeert de werkelijke oorzaak. Kijk het vandaag aan en ga anders vanavobd naar de da
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je Finidiar hebt gekregen?
In principe zou dit vanmiddag of vanavond al moeten helpen.
Veel kwaad kan Finidiar eigenlijk niet omdat het een soort van voedingssupplement is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat inderdaad om Finidiar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kreeg voor mijn hond ook dit voedingssupplement..helaas betaal ik het ook als voedingssupplement dus de verzekerig vergoed het niet.
Toch is het: kuur afmaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet dat de verzekering het niet betaald omdat het een voedingssupplement is,maar het is geen kuur,zodra de diarree over is kun je het nog een of twee dagen extra geven en dan stoppen.