Binnen hoeveel tijd moet een anti diarree middel bij katten werken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat moet de zelfde dag nog helpen,Ik heb van mijn dierenarts een potje met een rood poeder gehad,dagelijks een lepeltje door het eten,daar zitten vezels in en zijn goed voor een kat die vaker diarree heeft.Wat bij mijn kat wel heeft geholpen is veranderen van voeding,ze at altijd visbrokjes(blik) en nu ze rund eet heeft ze nergens last meer van.Pas had ik per ongeluk weer vis mee genomen en het ging meteen mis,dus veranderen van merk of smaak kan ook nog wel eens helpen.

Binnen enkele uren. Is het vanavond nog niet over bezoek dan het spreekuur van je dierenarts! Katten zijn slechte drinkers en kunnen snel uitdrogen! Toegevoegd na 7 minuten: Het is trouwens een slecht idee om zelf met. Medicijnen te gaan experimenteren. Een remmer maskeert de werkelijke oorzaak. Kijk het vandaag aan en ga anders vanavobd naar de da

Ik neem aan dat je Finidiar hebt gekregen? In principe zou dit vanmiddag of vanavond al moeten helpen. Veel kwaad kan Finidiar eigenlijk niet omdat het een soort van voedingssupplement is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100