kan ik droger water voor ''triops'' gebruiken?

ik heb sinds een tijdje triops, in een pakje bij de speelgoed winkel gekochte zaadjes die je moet laten uitkomen met mineraal arm water, maar als het niet lukt met gedemineraliseerd water of mineraal arm water kan ik een fles weggooien, zonde maar is mineraal arm water het zelfde als droger water.? bijvoorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Wat bedoel je met 'droger water'?
TurfGraver
7 jaar geleden
Condens water uit wen deoger schat ik zo in Amadea.
Ga gewoon water laten koken en dan afkoelen.
Reddie
7 jaar geleden
@TurfGraver, wat is het nut van het water koken?

Antwoorden (1)

nee dit zou ik niet doen, als ik wasverzachter heb gebruikt ruikt het water ernaar. Het lijkt mij dat dit niet bevorderlijk voor je water waardes.