Waar kun je amerikaanse korthaar kittens kopen in maart tot juni 2017?

Ik weet dat er al eerder een vraag over amerikaanse korthaar kittens werd gesteld maar de cattery's die door werden gegeven zijn gestopt met fokken.
Zijn er ergens kittens beschikbaar tussen maart en juni dit jaar? (2017)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn in Japan cattery's waar je contact mee kunt opnemen.
Die doen aan het handelen met verre landen zoals nederland.
Het beste kun je gewoon voor een ander kattenras kijken zoals een ragdoll.
Kun je trouwens heerlijk mee kroelen.
Het is best zielig om zo een kitten zo een lange reis af te laten leggen gestrest in hun eentje omdat jij dit ras leuk vind.