welk medicijn kan ik kopen voor de onrust en niet slapen voor de jack russel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

op onderstaande link staan er diverse
maar beter even langs de veearts die kan je de wijze van gebruik exact uitleggen en je hebt het direct in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hoe het precies heet dat weet ik ook niet, maar als je naar een dierenarts gaat, dan weet hij/zij heus wat je nodig hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geprobeerd de hond goed te vermoeien? Jack Russell's hebben een enorme energie. Als ze niet elke dag minstens een uur intensief uitgelaten worden, hebben ze nog een hoop ongebruikte energie over. En misschien is dat de oorzaak van de onrust en het slechte slapen.
Ik had een foxterriër en als die zich niet elke dag 'gek' gehold had dan was het 's avonds een drama om te gaan slapen. Zij bleef dan de hele nacht met een tennisbal de trap op en neer hollen. Alles om maar te rennen. Dus probeer het eens met de hond goed te laten rennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je aanraden eerst te onderzoeken wat de oorzaak van dit gedrag kan zijn.
Is het iets van de laatste tijd of altijd al zo geweest? Is er een duidelijke aanleiding? Krijgt de hond voldoende mogelijkheid om zijn energie kwijt te raken en moe te worden?
Medicatie toedienen zonder de oorzaak te achterhalen en proberen weg te nemen, werkt vaak niet goed bij honden.