Nee, de gifklier net als een zweetklier. Die blijft tot in lengte van dagen gif produceren, net als bij mensen je tot in lengte van dagen zweet blijft produceren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Tenzij ze dood zijn. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja :-) Dat geldt ook een beetje voor de mens en de zweetklier...
Ja ! Op moment dat de slang heeft gebeten( bijt) . Spuit de de slang zn gif in zn prooi . Vaak moet er weer even een tijdje over heen gaan voor dat de gif klier de gif tand heeft gevuld .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet alles verdwijnt in één keer in de prooi, zie bij gifmelken dat er steeds een beetje uit komt... Zie het als sperma, dat raakt ook niet op, en toch kun je niet de hele dag blijven ejaculeren...