kunnen slakken in hun eentje eitjes leggen?

ik vroeg het me af

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ze hebben een andere slak nodig om hun handje vast te houden...
Sorry, just kidding, flauw!
Maar t moest eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaokee :D

Het beste antwoord

Slakken zijn hermafrodiet. Ze kunnen allebei de rol van mannetje of vrouwtje waarneme, maar ze moeten wel met z'n tweeën zijn om vruchtbaar te worden. Uiteindelijk is het leggen van de eitjes wel in je eentje te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja er zijn slakken die dat kunnen, zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slakken moeten met zijn tweeën zijn voor de eitjes, maar leggen de eitjes alleen.