parkiet eet en drinkt niet wat nu?

Mijn oma's parkiet is ongeveer 4 jaar oud maar ze eet en drinkt niet wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
Dierenarts
Z512099
7 jaar geleden
Ben je wel zeker dat ze niet drinkt ? Desnoods kan je met een spuitje wat water geven. Probeer eens met een snoepstokje of eivoer of trosgierst ( in de dierenwinkel te verkrijgen).
Rieneke1
7 jaar geleden
Kijk het niet te lang aan, een vogel moet blijven eten en drinken. Ga naar een vogeldierenarts.

Antwoorden (2)

Naar de dierenarts gaan.
7 jaar geleden
Bij dit geval moet je toch echt naar de dierenarts gaan. Het kan ook zijn dat hij/zij stress heeft. misschien kun je hier wat mee met de bron, ook van goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar weet je zeker dat hij/zij niet drinkt? misschien moet je hem een spuitje water geven.