Aquarium te snel gevuld met vissen, hoe nu verder?

Ik heb voor kerst net een volledig ingericht aquarium gekregen, was een weekje weg en kwam thuis met een ingericht aquarium... Met vissen en al, oeps. Goede bedoelingen, maar natuurlijk niet top voor de vissen. Is er een manier waarop ik kan zorgen dat de bacterien sneller vormen? (Aquarium bevat guppen, kardinaaltetras en dwerg algeneters)b

Toegevoegd na 52 seconden:
Het aquarium heeft 3 dagen gedraaid zonder vissen. Te kort natuurlijk. Water is wel goed helder en planten gezond

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Koop met spoed bacterieënstarter.
Niet erg ideaal, maar je moet wat.
Bijvoorbeeld hier te koop:
http://www.zooplus.nl/shop/vissen/waterverzorging/waterzuivering/jbl/68830