Waar kan ik een Pomsky hond kopen?

Het liefst in Nederland of Belgie te koop.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
35.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Houd er rekening geen dat deze hondjes niet zo lief en leuk zijn als ze eruit zien! Ze zijn half husky en hebben hierdoor heel veel aandacht nodig. Als een husky zich veveeld lopen ze weg en een grote kans dat de pomsky dit ook doet. Dit is absoluut geen hond voor beginners of mensen die veel weg zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hoi Floor, ik vroeg me af of je inmiddels een pomsky hebt kunnen vinden? Als dat niet zo is dan raad ik je zeker aan om de informatie over dit hondenras goed door te lezen. Het heeft ons in ieder geval veel geholpen bij de keuze voor onze Pom. Wat een schitterende hond is het!

Antwoorden (1)

De Pomskyhond is een prijzig hondje en omdat het veel geld kan opbrengen, wordt er waarschijnlijk al mee geknoeid. Het is dus verstandig deze hond via de Pomskyhondenclub aan te schaffen: http://pomskyclub.nl
Bij deze club op internet zijn de nesten op te vragen waar momenteel pups zijn. Reken wel op een bedrag van minimaal 2000 euro. Ook in het onofficiële circuit worden deze prijzen berekend, maar dan is vaak de afkomst niet geheel duidelijk of ontbreekt de stamboom.
Ivana