wat voor een speelgoed is het beste voor een Amerikaanse Stafford?

we hebben alles al geprobeerd ook de xl extra sterke kong spelletjes leven maximaal een week., heb hem net een leren bal gekocht die heeft het tien minuten gered hahaha.,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Deze honden hebben nou eenmaal hele sterke kaken, dus er is bijna niks tegenop gewassen.

Waarschijnlijk heeft je hond erg veel kauwbehoefte. Geef hem regelmatig een kauwbot. Maar dan wel eentje van collageenhuid (witte). Zo kan hij zijn energie kwijt in de kluif waardoor hij zijn speelgoed niet snel zal slopen.
Bovendien is het heel goed voor zijn gebit. Honden die veel kluiven krijgen nauwelijks tandsteen.

Ik adviseer je wel om de grote krakeling te geven, die andere hebben ze in no time opgekauwd en deze kluiven zijn niet de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ricotheamstaff
11 maanden geleden
Lamshoorn geven werkt hier het beste. Hij is er uren zoet mee.

Andere antwoorden (4)

Sommige mensen zeggen dat een autoband goed is... maar dat is NIET zo! Er zit scherp staal in, dus ze bijten hun bek kapot..
De stafford van mijn broer speelt met een paar ouwe sokken, waar een dikke knoop in is gelegd.. En ze is ook blij met een lege plastic frisdrankfles..
Dure speeltjes voor ze kopen is weggegooid geld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere Stattford ;-) ?

Maar eerlijk, waarschijnlijk kom je op iets van een grote steen uit :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een slager die zelf rookt kan je vaak beenderen van koeien kopen/bestellen. Een gerookt bot gaven we vaak aan onze hond (sint bernard).

Ook hebben we een keer een stuk scheepstouw met een knoop erin gegeven. Daar deed 'ie ook erg lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat relatief lang mee gaat is een massieve rubbere bal die het formaat heeft dat hij net in zijn bek past. Aan het begin van hun kaak dus als de bek wijd geopend is hebben zo nog niet de volledige kracht. De bals van de steeford van mijn buurman gaar ongeveer 2 weken mee. Als hij eenmaal begint uitelkaar te vallen is het snel afgelopen.
Er zijn ook speciale touwachtige apparaten waar ze in kunnen gaan hangen om hun kaken te traienen.