hoe krijg ik drie chiwawa's stil die van 7 uur smorgens tot 10 uur smorgen's blaffen?

mijn buren hebben er drie endaar wordt je gek van

Weet jij het antwoord?

/2500

Wij hadden hier het zelfde verhaal. Ik ben naar de buren toegestapt. Ze waren zich van geen kwaad bewust, omdat de honden 's morgens een kwartier nadat zij naar hun werk gingen, pas met die herrie begonnen (rond kwart over zeven). We hebben aan hun dierenarts gevraagd of hij ons (de buren dus) een citronella-antiblafband kon lenen. Deze hebben we omgedaan bij de meest dominante van de drie honden. Zo gauw deze aanstichter van het geblaf begon, spoot de citronella-band een minime hoeveelheid citronella, iets dat honden verafschuwen. Binnen de kortste keren was het leed geleden. We hebben de honden nooit meer gehoord en alle buren zijn er gelukkig mee, ook de eigenaar. Maar pas op, angstige honden die alleen in huis verblijven, mag je dit niet aandoen. Dus een beetje begeleiding in deze, door dierenarts of therapeut kan geen kwaad!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100