Hoe komt het dat een huisdier geen probleem heeft met nu naar buiten vanuit warm huis ?

Weet vacht maar de verschillen worden in de winter wel groot
Hebben ze er niet even zoiets van brrr

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tussen de haren van de vacht zit lucht als een soortvan isolatie. een kat kan Door de haren te bewegen zelf kiezen hoe "sterk"die isolatie is en ze dus ook aanpassen waardoor ze ook buiten kunnen gaan als het koud is verder ruift de kat ook in de zomer om de dikkere vacht in te wisselen voor een lichtere ....ik hoop dat dit antwoord aan je vraag voldoet ;)

Het beste antwoord

Ik had eerst men antwoord in de reacties geschreven srr daarvoor( , ben nieuw )dus zoals eerder gezegd heeft de kat lucht tussen zijn vacht die als een soort isolatie dient , hij kan Door de haartjes te bewegen zelf de sterkte van de isolatie bepalen zo komt het dat hij in de winter naar buiten kan gaan verder ruift een kat en wisselt hij de dikkere haren in de Winter om in lichtere in de zomer ....ik hoop dat dit antwoord op je vraag :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank voor je reactie en antwoord