wat te doen bij een bulldog met huidallergie die aan de pretnison zit?

hallo,
we hebben een franse bulldog die een huidallergie heeft en aan de pretnison zit.
Alleen werkt dat niet altijd.
Weet er iemand een kalmerend iets voor de jeuk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je dat niet beter vragen aan een dierenarts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die weet niks anders dan pretnison

Het beste antwoord

Ik weet niet wat voor voer je geeft, maar je zou eens kunnen overwegen om over te stappen op vers vlees.

Rauw vlees is voor honden de natuurlijke bron van voedingsstoffen. Met name voor zijn darmen en lever. Tenslotte ontstaan daar de meeste ziektes. Veel mensen die vroeger hun hond brokken gaven en die overgestapt zijn op BARF ('Biologically Appropriate Raw Food') zien enorme verbeteringen in zowel gezondheid als gedrag.

Voor veel info over huidaandoeningen en voeding kun je kijken op www.carnibest.nl of www.barf.nl www.barfplaats.nl