waarom eet mijn hond ineens plastic en veel gras?

Mijn italiaanse windhondje deed na t avond eten heel raar ze ging ineens de puppypad blauwe plastic eten en net de kant waar ze op had geplast. Ik d8 mischien moet ze nodig naar buiten? Maar daar ging ze als een gek veel gras eten nu weer thuis doet ze normaal. Wat kan t zijn?

7 jaar geleden
2.2K
fremar
7 jaar geleden
http://www.puppies-en-honden.com/wat-mogen-honden-niet-eten.html
Z512099
7 jaar geleden
Veel honden eten gras als ze zich misselijk voelen, na het eten bijv... zou doen braken.
Rieneke1
7 jaar geleden
Buikpijn? Hou haar maar even goed in de gaten.
19belle87
7 jaar geleden
K denk t ze heeft een paar super stinkende pufjes gelaten en nu doet ze weer normaal slaapt ze op mn schoot
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo 19belle87, dat is inderdaad raar. Het beste kun je haar wel even goed in de gaten blijven houden. Mocht ze beginnen te braken o.i.d. twijfel dan niet contact op te nemen met je dierenarts! Sterkte aan je hondje :-) Groetjes, DeMuziekMan123.

Antwoorden (1)

honden en katten eten gras als ze last van hun maag hebben, geeft hij/zij ook over na het gras eten? en plastic eten dat is nooit goed lijkt me.
doet uw hond dit dagelijks gras eten want dan kan er eventueel wel iets aan de hand zijn.