Welk ras is mijn kater?

Wie kan mij vertellen wat voor een ras deze kater is!
Hij heeft kenmerkende pluimpjes op zijn oren en op zijn buik heeft hij stippen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou verre familie van de moeraskat kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.weetjesoverkatten.nl/wildekat.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooie kat! :)

Antwoorden (3)

Deze knappe jongen is een bengaal.
Het is geen topper maar wel een knappe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht, op internet staat dat ze juist GEEN pluimpjes hebben. http://members.casema.nl/ymertens/kattenras-bengaal.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal t een kruising zijn maar de Bengaal zit er zeker in.
dit is een schattig rasloos katje, oftewel een htk-tje (huis-, tuin- en keukenkatje).
Rieneke1
11 jaar geleden
Ik zou zeggen een gewone huiskat (Europees korthaar in de volksmond) met een zweempje Maine Coon erin (vanwege de oorpluimpjes)