Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe hou ik muizen weg?,ik heb een terras en allemaal buren met terras?,ze blijven komen,durf geen deur of raam open te zettten ligt al gif en al

wil geen muizen in huis hoe lucht ik dan nu mijn woning

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De meizen hebben geen raam of deur nodig om je huis in te komen.

Hoe is die situatie dan met al die buren die ook een terras hebben? Hebben die ook allemaal last van muizen?

Op de web pagina van de eerste link staan verschillende manier om de last te verminderen en helemaal weg te krijgen, op de tweede pagina kun je lezen over een natuurlijk middel dat niet gevaarlijk is voor katten en honden, want het laatste wat je wilt is andere dieren die je helpen van de muizen af te komen te doden.

Succes!

Toegevoegd na 51 seconden:
"MUIZEN", geen 'meizen'...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of je nu deuren en ramen open hebt staan of niet, binnen komen ze toch.
De beste remedie die overblijft is een kat te nemen. Wij hebben er vier en er is geen muis in de omgeving veilig. Als ze er al nog zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die muisjes buiten zijn bosmuisjes of zo, geen huismuizen.
in principe hebben ze bij jou binnen niks te zoeken.
ik heb ook bosmuizen buiten, en die geven echt geen last.
dat gif is nergens voor nodig, en al helemaal niet buitenshuis waar ook andere dieren de dupe kunnen worden.
(Lees meer...)
Rieneke1
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding