hoe hou ik muizen weg?,ik heb een terras en allemaal buren met terras?,ze blijven komen,durf geen deur of raam open te zettten ligt al gif en al

wil geen muizen in huis hoe lucht ik dan nu mijn woning

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

De meizen hebben geen raam of deur nodig om je huis in te komen.

Hoe is die situatie dan met al die buren die ook een terras hebben? Hebben die ook allemaal last van muizen?

Op de web pagina van de eerste link staan verschillende manier om de last te verminderen en helemaal weg te krijgen, op de tweede pagina kun je lezen over een natuurlijk middel dat niet gevaarlijk is voor katten en honden, want het laatste wat je wilt is andere dieren die je helpen van de muizen af te komen te doden.

Succes!

Toegevoegd na 51 seconden:
"MUIZEN", geen 'meizen'...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of je nu deuren en ramen open hebt staan of niet, binnen komen ze toch.
De beste remedie die overblijft is een kat te nemen. Wij hebben er vier en er is geen muis in de omgeving veilig. Als ze er al nog zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die muisjes buiten zijn bosmuisjes of zo, geen huismuizen.
in principe hebben ze bij jou binnen niks te zoeken.
ik heb ook bosmuizen buiten, en die geven echt geen last.
dat gif is nergens voor nodig, en al helemaal niet buitenshuis waar ook andere dieren de dupe kunnen worden.
Rieneke1