ik wil graag een hond voor een dag opvangen! Weet iemand misschien iets meer hierover?

Ik hou erg van honden, maar heb helaas geen tijd om er zelf een te houden. Daarom ben ik opzoek naar een site of iets waar ik me kan inschrijven zodat ik een hond voor een dag of meer dagen zou kunnen opvangen. Hierdoor heb ik toch mijn contact met honden en kan de eigenaar zelf iets leuks gaan doen. Kan iemand mij hier meer info over geven?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Probeer in contact te komen met een hondeneigenaar in je buurt.
Loop een paar keer mee met het uitlaten.
Biedt aan om eens de hond alleen uit te laten.
Wanneer de eigenaar je vertrouwt en ziet dat je goed met de hond om kunt gaan , dan kun je jezelf als oppas aanbieden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je 55 jaar of ouder bent, kun je je inschrijven bij stichting oopoeh:
http://www.oopoeh.nl/over-oopoeh
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt je aanmelden op hondenoppas.nl

Antwoorden (1)

Je kan in así el vragen of ze hondenuitlaters nodig hebben,dus vrywilliger worden.Of zet advertentie AH Zoveel mensen die hele dag werken en hond alleen thuis zit.Neem aan dat je by jou in de buurt hond Zoek dus advertentie supermarkt lijkt me beste optie