Weet iemand waar ik een dubbel zwaard neon gup kan kopen?

weet jij iemand die deze guppy's verkoopt,of verkoop je ze zelf.
het liefst binnen een straal van 10km,ik woon in zoetermeer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neon guppen met oranje dubbel zwaard
Prijs: € 5,-

408 keer bekeken • Datum plaatsing: 6 maart '10 om 10:09:40

Kenmerken
Soort vis:AquariumvisLeeftijd:minder dan 1 jaarGeslacht:Meerdere dieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Alleen liggen Haarlem en Zoetermeer meer dan 10 km uit elkaar...
Op marktplaats staan er ook wat te koop, misschien zelfs bij jou in de buurt.