hoe krijg ik mijn hond zindlijk?

Wij hebben een puppy van 3 maanden, het is een klein ras en we krijgen haar maar niet zindelijk. Ze poept nachts in haar bench terwijl ze er wel elke nacht 1 keer word uit gelaten rond 3/4 uur (ochtends is er dan ook al weer iemand die haat er rond 7/8 uur uit doet). Overdag gaat het redelijk goed. Hebben jullie tips of ideeën om haar zindelijk te krijgen?
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees dit eens:
http://www.hondenplaneet.nl/puppy/zindelijkheidstraining.php
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze is nog jong hou daar ook rekening mee. Ongelukjes gebeuren.

Antwoorden (1)

Je hebt een jonge hond een ongelukje kan gebeuren. Misschien is je bench te groot dat ze er toch een poepje in doet. Als je hond lang uit kan liggen is het goed. Is je bench groter dan kan je hem iets kleiner maken door een krat of boos.

Als dit niet werkt zou je de frequentie van het er uit laten kunnen verhogen. Gebeurt er een ongelukje schenk er verder geen aandacht aan. De volgende keer sneller naar buiten en doet hij het buiten prijs hem hiervoor

Maak je niet al te druk hou vol