Dit is een rasloos kitten, oftewel een htk (huis- tuin- en keukenkatje).
De mooie blauwe oogjes zullen hoogstwaarschijnlijk binnenkort gaan verkleuren.
Een enkele htk houdt de blauwe ogen, maar dat wordt maar weinig gezien.

Ik zie wat grijze vlekjes op het kopje: als de poes ook wat grijze vlekken op de flank heeft en een grijze staart, dan heeft ze de tekening van een Turkse Van.
Wat overigens niet wil zeggen dat het een Vankat is.
Rieneke1
8 jaar geleden
Rieneke1
8 jaar geleden
Geen Van-tekening dus, maar wel een moppie! :)