Waar kan je goedkope dierenbenodigdheden kopen online?

Ik ben opzoek naar een site waar ik goedkope benodigdheden kan kopen voor mijn hamsters, zoals huisjes, speeltjes, ... ze hebben wel al de nodige benodigdheden maar ik zou hun kooi eens willen veranderen, dat ze eens iets nieuws hebben. Weet iemand waar ik dit kan doen online? Ik heb ook al vaak op tweedehands sites gekeken maar hier vind ik niet echt wat ik zoek.
Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb een paar keer bij www.fretten.nl besteld, leuke spullen daar. Kijk ook eens op Pinterest, staan leuke zelfmaak ideetjes.

Ik ben zelf voor mijn katten al jaren klant bij zooplus.nl, voer en allerlei andere benodigdheden voor alle huisdieren, met een account kun je vaak ook gebruik maken van leuke kortingen.

Bronnen:
www.zooplus.nl

>>>Brekz.nl<<< Dit is een bedrijf dat goede kwaliteit tegen een leuke prijs verkoopt, ze zijn gewoon minder duur dan de andere bekende online winkels. Mijn ervaring is op kattengebied, kijk zelf maar op de link of ze hebben wat je zoekt voor jouw hamsters. Je kunt trouwens ook eens in een kringloopwinkel kijken, een fysieke, het zal je verbazen wat je daar vindt!

Bronnen:
http://www.brekz.nl/hamsters

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100