Waar kan je goedkope dierenbenodigdheden kopen online?

Ik ben opzoek naar een site waar ik goedkope benodigdheden kan kopen voor mijn hamsters, zoals huisjes, speeltjes, ... ze hebben wel al de nodige benodigdheden maar ik zou hun kooi eens willen veranderen, dat ze eens iets nieuws hebben. Weet iemand waar ik dit kan doen online? Ik heb ook al vaak op tweedehands sites gekeken maar hier vind ik niet echt wat ik zoek.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.goedkoopdierenspeelgoed.nl/nl/category/knaagdieren/page/1/
Maar je kunt ook eenvoudig zelf een huisje maken, gebruik daarvoor een doosje of DAS klei.
Ook een hangmat maken is simpel, gebruik fleece stof, bijvoorbeeld van een fleecedeken en hang het op met douchegordijnringen.
Een wc rolletje is ook leuk voor je hamster.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankjewel! :)

Antwoorden (3)

ik heb een paar keer bij www.fretten.nl besteld, leuke spullen daar.
Kijk ook eens op Pinterest, staan leuke zelfmaak ideetjes.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankjewel! :)
Ik ben zelf voor mijn katten al jaren klant bij zooplus.nl, voer en allerlei andere benodigdheden voor alle huisdieren, met een account kun je vaak ook gebruik maken van leuke kortingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankjewel! :)
>>>Brekz.nl<<<

Dit is een bedrijf dat goede kwaliteit tegen een leuke prijs verkoopt, ze zijn gewoon minder duur dan de andere bekende online winkels. Mijn ervaring is op kattengebied, kijk zelf maar op de link of ze hebben wat je zoekt voor jouw hamsters.

Je kunt trouwens ook eens in een kringloopwinkel kijken, een fysieke, het zal je verbazen wat je daar vindt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankjewel! :)