maakt het uit dat een konijn niet kan schuilen voor de regen?

ik heb een hok met twee verdiepingen. maar omdat ze met sen tweeën zijn doe ik ze in een andere hok zonder iets waarin ze kunnen schuilen. maar ik was ze vergeten weer terug in hun oude hok te doen. het ging regenen ze hebben dus de hele avond nat buiten gezeten. wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Jij wil toch ook niet een hele nacht in de regen zitten? Kun je beide hokken niet aan elkaar koppelen?
Reddie
8 jaar geleden
Je excuses aanbieden.

Antwoorden (1)

Binnengehaald heb je ze waarschijnlijk al en droog zullen ze inmiddels ook wel zijn. Zorg dat ze op een droge ondergrond zitten (schoon stro), absoluut tochtvrij. Dan komen ze hun natte belevenis wel te boven.