hoe moet je je schilpad lokken ?

mijn schilpad is ongeveer 3-2 dagen geleden weg gelopen ze is uit haar bak kunnen kruipen. Mijn schilpad heb ik nu toch al 7 jaar, zou ik ze nog kunnen terug vinden . Ik heb al veel gezocht en hoe zou ik ze kunnen lokken ,
haar bak stond buiten dus ze moet ergens buiten zitten . tips zijn altijd welkom !!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou, met de temperaturen die we nu hebben - vergeleken met gisteren - zou ik er niet raar van opkijken als ze een plekje heeft gezocht voor de winterslaap ;-)
HeerVoldemort
8 jaar geleden
En dit is de derde keer dat ik al mijn eerder geschreven tekst kwijt raak omdat ik op andere tabbladen links kopieer voor je. Dat doe ik dus niet een vierde keer. Mag je zelf doen voordat ik mijn telefoon uit het raam gooi. Diverse dierenambulances hebben schildpadden gevonden. Misschien had je daar nog niet aan gedacht :-)
Hopelijk hebben zij hem gevonden. Ik heb er diverse links van gevonden door te zoeken op Google: schildpad gevonden 2015. Ik weet niet waar je woont maar dan moet je ook even jouw regio of woonplaats invoeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heer Voldemort, installeer Lazarus Form Recovery voor jouw browser. Ben je voor eens en voor altijd van die ellende af ;-) Oh, telefoon...nee, dan werkt het niet. Dat is ook meteen de nummer 1 reden dat ik niet GV op een mobiel apparaat ;-)

Het beste antwoord

Je kan een "val" zetten waar ze of hij wel in maar niet uit kan
Bijvoorbeeld een emmer met een trappetje ernaast en wat voer er in
Veel succes

Toegevoegd na 3 minuten:
Staat er wel een goede schutting om je tuin?
Het spijt me maar anders maak je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
aan de voorkant van ons huis staat geen schutting we wonen niet zo aan een drukke straat om de 5 min paseert er een auto of 2 en ik zie geen schilpad op straat liggen dus ik weet niet of ze is kunnen oversteken . met welk eten lok je best je schilpad ?