Mijn kat is bang voor de andere kat

Mijn kat is net bij de dierenarts geweest en nu is de ander enorm bang voor hem geworden. Hij zit alsmaar te grommen en te blazen. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kat die bij de dierenarts is geweest heeft nu een heel andere geurtje bij zich hangen dan dat ie thuis had. Je moet het zowieso even de tijd geven en wat je in ieder geval kan doen is ze beurtelings aaien zodat ze elkaars geur weer overnemen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De kat die naar de dierenarts is geweest, ruikt waarschijnlijk anders, en gedraagt zich misschien ook een beetje anders door de ervaring.

Nu alleen even opletten dat ze niet gaan vechten, dan moet je ze even in aparte kamers zetten. Maar voor de rest lost het zichzelf op!