Is mijn guppy zwanger?

Ze zeggen als vrouwtjes guppy's zo'n vlek hebben op hun achterlijf als ze zwanger zijn,dat is zo bij mij maar ze is niet zo dik ik heb ze in een doosje apart gestoken want ik wil mijn kleine guppy's wel houden maar ik weet niet of dat goed is dat ik ze in een doosje apart hou

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wel , ik heb 57 babyguppy's . Vrouwtjes hebben altijd een zwarte stip , maar als die niet groter wordt , dat is ze vast niet zwanger . Toch even in de gaten houden of ze niet verdikt . Het is toch beter primitief dan dat je ze apart houd . Als ze dan zouden geboren worden eet de mama ze direct op , tenzij je ze eruit haalt . Dat heb ik ook gedaan .
Veel succes !
P.s op de foto zie je een deeltje van mijn babyguppen .