Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ook nog fretten ?

Ik heb twee vogels (grasparkietjes) en 2 knaagdieren (gerbils) allebij natuurlijk wel in een apparte kooi.
zou ik daar nog fretten bij kunnen houden?natuurlijk wel in een appart kooitje en daar heb ik de ruimte ook wel voor. zou ik het doen of is het verstandiger om niet tedoen

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb namelijk op een site gelezen dat ze niet samen konden met vogels en andere knaagdieren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als jij ze de goede verzorging kan geven, niet alleen in tijd maar ook financieel, waarom niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fretten gaan niet ' in een kooitje' , hooguit tijdelijk of 's nachts. Ze hebben een heel ruim hok en/of regelmatig de vrijheid nodig.
Als je dat kunt opbrengen / bieden ; waarom niet.

Je zult ze echter wel uit de buurt van zowel de vogels als de gerbils moeten houden ; beide zijn aantrekkelijke 'speelkameraadjes' . Als dat niet kan, zou ik me toch nog eventjes bedenken of je wel zoveel huisdieren nodig hebt en waarom dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan wel maar fretten zijn niet zomaar huisdieren en hebben veel aandacht nodig!! Je moet er ook minimaal 2 nemen.En ze stinken wel.

,Je kunt overwegen om ze buiten in een speciaal groot konijnen hok met binnenverblijf te doen. Je word er wel druk mee ze moeten elke dag een uurtje bij je binnen kunnen spelen.Je huis moet dan ook fret proof zijn.

Ik zou eerst veel informatie opzoeken want een fret stop je niet zomaar in een ''kooitje''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding