mijn Roborovski hamster is van bed gevallen, het linker achter pootje zit vreemd wat nu?

mijn super lieve Roborovski hamster is gisteren van mijn bed gevallen, nu staat zijn linker achterpoot een beetje door geknikt. hij eet, drinkt, wast en speelt gewoon en verder is het pootje is niet gezwollen of verkleurd. hij lijkt er niet mee te slepen en voor zover ik kan zien heeft hij geen pijn. ik heb wel alvast al het klim en ren materiaal uit het kooitje gehaald.

Toegevoegd na 15 minuten:
hij heeft wel kracht in het pootje, hij eet , wast, speelt, klimt in en uit zijn eet bakje en rent gewoon de hele kooi door dus gebroken is het waarschijnlijk niet, ik denk zelf eerder of uit de kom of gekneusd hebben jullie hier ervaring mee en/of advies?

hele vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als ik die foto zie lijkt het me niet goed. Toch even naar de dierenarts gaan voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zal zeker even langs de dierenarts gaan! ziet er volgens mij niet goed uit...

Antwoorden (1)

Ik raad je aan morgen toch even naar de dierenarts te gaan, al lijkt de hamster niets te merken van zijn val.

Toegevoegd na 22 minuten:
morgen = als je terecht kan bij de dierenarts
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ De dierenarts kan je het beste helpen. Prooidieren als hamsters laten vaak niet merken dat ze pijn hebben, dit kan hun dood beteken. Vaak als je het gaat merken is het te laat. Succes met je hammie