wat voor ras is mijn kat

mijn poes is een best kleine poes en zijn kleur is lapjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (8)

Ze ziet eruit als een Europees Korthaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa :) +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals verreweg de meeste huis-tuin-en keukenkatten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, maar het is toch leuk om er een "kaartje"aan te hangen;-)
het is geen raskat, maar een huis- tuin- en keukenkat.
Rieneke1
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
domme min.
algemeen worden raskatten europese kortharen genoemd, maar dat is niet correct.
er bestaat nl een officieel erkend ras wat europese korthaar heet.
hier niet zo bekend, maar in scandinavische landen erg populair.
een rasloze kat is dus een huis- tuin- en keukenkat.
Rieneke1
13 jaar geleden
http://www.raskatten.org/Europese-korthaar.aspx
Rieneke1
13 jaar geleden
correctie: "algemeen worden raskatten" moet natuurlijk zijn: "algemeen worden rasLOZE".
Rieneke1
13 jaar geleden
toch kan ik niet laten het te proberen cica ;p
Rieneke1
13 jaar geleden
pietwimjan, ga er maar gerust van uit dat het een meisje is :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Schildpad-/lapjeskaters komen praktisch niet voor.
Ik denk dat het een europese korthaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een .......* korthaar (* vul hier je plaatsnaam in).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een kat geen stamboom heeft zal hij/zij nooit erkend worden als raskat.
Je kat is wel erg mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een leuk uitziende lapjespoes.
dit is mijn lapjespoes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi beestje maar geen echte raskat mengeling van veel rassen bij mekaar en gaan ook vaak langer mee dan een raskat.hier die van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een lapjeskat of calicokat, dus een schildpadkat met wit en heeft grotere vlekken waardoor de vacht eruitziet als een lappendeken.
Prachtdiertje trouwens.