Ruiken honden hun eigen scheten?

Mijn hond laat altijd zachte scheetjes maar slaapt er gewoon doorheen of negeert het, zelfs als ik om die reden heel hard begin te lachen. Het lijkt ook of hij niet doorheeft dat hij het niet doet. Vandaag viel het heel erg op omdat hij het heel vaak deed. En zijn scheten ruik ik zelfs als ik aan tafel zit en hij ligt in zijn mand.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Voor een hond zijn die scheten niet belangrijk of gek. Hij heeft nooit geleerd dat het niet netjes is om in gezelschap scheten te laten, en ze geven hem geen reden zich ergens druk om te maken. Geursporen van andere honden zijn wel belangrijk dus daar moet wel op gereageerd worden.
En honden ruiken beter dan mensen, dus hij zal het vast wel ruiken. Maar geen gevaar dus geen reactie
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Wij hebben een hond gehad die stuurden wij vaak naar de hal toe, omdat hij altijd stinkende winden liet.
Lag hij half te slapen, ineens *pffftt*. Hij kijkt om, staat op en sjokt naar de hal om daar verder te gaan slapen, zonder dat wij iets zeiden, haha.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onze hond laat ook wel eens scheten. Bij stinkende draait hij zijn kop naar de staart, loopt weg en gaat ergens anders liggen en het lijkt of hij ONS dan verwijtend aankijkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk antwoord. +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar zelfs als ik vlak daarna gelijk zijn naam zegt kijkt hij nieteens of kijkt alsof er niks gebeurt! En hij heeft toch wel door dat het heel erg stinkt??