Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er ook dikke, stevige zonnebrand crème met factor 50?

Ik zoek dus wat stevige zonnebrand crème voor het insmeren van de oorschelpen van kat Thomas. De oren zijn er inmiddels al geamputeerd maar de dierenarts gaf het advies om bij zonneschijn de boel wel in te smeren.
Het spul wat ik nu gebruik is me wat te dun. Zoek dus wat dikke stevige zonnebrand crème.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bestaat er misschien ook zonnebrandcrème speciaal voor katten wat bijvoorbeeld niet zo geurt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, deze:
Piz Buin Mountain Zonnebrand (spf50+) Ski Cream
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de wintersporters is er een speciale lippen beschermings stift, dat zou voor de gevoelige plekken van de kat te proberen zijn, het heeft een hoge factor en is dikker dan een creme.
Bovendien is het klein dus de aanschaf relatief goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Etos heeft factor 50 van hun eigen merk ook in een mini verpakking, wat niet of nauwelijks geurt en ook niet al te duur is.Misschien kan je contact opnemen met de dierenarts misschien verkopen zij zonnebrandcreme voor katten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding