Prins Cat Vital Care Resist kattenbrokjes mogen die ook opgegeten worden door katten met voedselallergie ?

ik heb een kat met voedsel allergie kan ik die gewoon prins cat vital care resist voeren want heb wel andere duure dieet voer merken geprobeerd ,en wou deze keer prins resist gebruiken nu omdat het wat goedkoper is , als het maar goed is voor mijn kat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat mag niet.
Je geeft eerst voor 6 tot 8 weken dieetvoer, en niets anders.
Je kan dat dieet blijven geven als de kat goed reageert, of per keer een enkel ingrediënt toevoegen om te kijken hoe dat gaat. Zo maar een ander voer geven aan een allergische kat is vragen om problemen en dierenartsrekeningen.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik had ze wel verteld dat ik een kat heb met voedsel allergie dat ik eerst royal canin en z/d hebt gebruikt dat het niet meer hielp en ze hebben zelf ook een product van prins dat bedoeld is voor katten met voedsel allergie hypo nog wat en de mevrouw van de prins team advesieerde mijn om prins cat care resist te gebruiken
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik heb op mijn beurt ook een mailtje gestuurd, even afwachten dus....
Voorlopig zou ik de resist nog maar niet geven.
Als de z/d niet meer hielp (heb je echt niets anders ernaast gegeven), dan kan je beter weer terug naar de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja is goed ik ga morgen middag effe naar de dierenarts toe
Rieneke1
9 jaar geleden
Laat je nog even weten wat de dierenarts zei?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik was net bij de dierenarts en die zei dat prins resist opzicht wel een goede merk en dat ik het wel mag voeren aan een kat die voedselallergie heeft als hij maar niet slecht op reageerd
Rieneke1
9 jaar geleden
Daar sta ik heel erg van te kijken, maar wie ben ik om de goede man/vrouw tegen te spreken?
Hoop dat het goed gaat met je kat!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ga weer door met hills d/d hert en erwten daar reageerde hij wel goed heb gelijk twee zakjes besteld ik was effe benieuwd naar prins omdat ze veel reclame maakte over hun producten en de dierenarts die zei ook als hij slecht op prins reageerd dat ik dan gewoon door moet gaan met hill,s d/d
Rieneke1
9 jaar geleden
Dat lijkt me een heel wijs besluit! Niets anders ernaast geven he, succes met je katje!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke is goed dank u wel zal ik doen groetjes :)))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@vriendschap, je mag het aan een kat met allergie voeren, als hij er niet slecht op reageert. Dat lijkt mij een waarheid als een koe.
en wij van WC-eend adviseren wc-eend.
@Rieneke, Plus, een winnend team niet wijzigen.