Kunnen er nog steeds vlooien in me huis zitten na dat de ongedierte bestrijding is geweest?

Ik heb een vlooienplaag gehad en nou had ik eerst zelf geprobeerd om het te bestrijden maar dat haalde niks uit.
Toen heb ik mensen van de ongedierte bestrijding laten komen van traas, en ik twijfel of het wel echt weg is.
Want ik voel nog steeds gekriebel en beten dat kan ik niet zeker weten want ik heb zelf eczeem wat er ook aardig op lijkt.
Moet er wel bij zeggen me onder benen zijn bult en jeuk vrij en heb ook een kleine van 1 jaar rond lopen en die heeft niks over heel haar lijf niet.
Zit het nou tussen me oren of zijn er nou nog echt die me vervelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Loop eens met hoge witte sokken of witte broek door je huis dan zie je direct zitten . Zijn het mensen vlooien dan zijn ze geld waard .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geld waard? Op wat voor manier dan? Moet ze ze verkopen aan een vlooiencircus?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je ook kan doen, maar met een kind van een jaar is dat wellicht lastig, (misschien onder de bank, achter kasten) is her en der stukjes vlooienband leggen en in je stofzuigerzak ook een stuk vlooienband doen, en dan iedere dag stofzuigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Honden en katten vlooien zijn niks waard . Mensen vlooien is vraag naar bij vlooien theaters op de kermis enz. De mensen vlooi is zo goed als verdwenen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel allemaal voor de reacties ik denk zelf ook dat er hier en daar nog een paar zitten, maar ze zullen ook gelijk dood zijn volgens traas want dat spul werkt 4 weken, en het klopt ook want heb vanmorgen al binnen 30 sec een langpoot mug dood zien gaan en een oorworm.
En over 4 weken laat ik een 2e behandeling doen hebben ze met net geadviseerd om dat te doen.
En mensen vlooien zijn het niet het zijn kattenvlooien dus kan er jammer genoeg niks aan verdienen ;)

Antwoorden (3)

Eitjes die er nog liggen kunnen nog steeds uitkomen en opnieuw gaan vervelen. Dus als je na een week nog (weer) vlooien hebt, moet je de ongediertebestrijding er weer bijhalen
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt ja en ze komen ook nog een keer na 4 weken als deze behandeling uitgewerkt is
Ja, eitjes kunnen zelfs nog na 6 maanden uitkomen!

Er bestaan wel verdelgingsmiddelen die ook eitjes dood maakt, ik weet niet wat ze gebruikt hebben natuurlijk.
Maar ze kunnen nooit elke kier behandeld hebben, dus het is dus heel goed mogelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ze hebben geen middel gebruikt wat ook de eitjes dood volgens mij want anders hadden ze niet meer na 4 weken terug moeten komen voor een 2e behandeling lijkt mij
Zet een paar schotels met water neer met daarin een scheut afwasmiddel, brandende drijfkaarsjes erin.
De vlooien worden aangtrokken door de warmte en raken te water, door het zeepsop leggen ze het loodje.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb heel goede ervaring met deze tip. Maar, daarmee vang je de grotere vlooien, niet de eitjes. Als de ongediertebestrijding is geweest mag je eigenlijk rekenen op een aanpak die ook de eitjes aanpakt, en de kieren kent waar ze graag zitten. Hebben die het hele huis gedaan, dan kan je, ook omdat het kind nergens last van heeft, toch ook denken dat je zon hekel hebt opgedaan aan de beesten, dat het door je exceem lijkt of ze er nog zijn. Plaats die borden met zeepsop en drijfkaarsjes, in een afgesloten ruimte, en dan krijg je vanzelf antwoord. Succes.