Wat doet dit medicijn met mijn poes?

Onze poes heeft een sterilisatie achter de rug en slaapt daarom ook veel.
Maar we zien ook dat het karakter van onze poes is veranderd.
Natuurlijk komt het door de operatie en de narcose die ze heeft gehad.
Maar ik heb een vermoeden dat dit medicijn er ook een beetje aan mee werkt. Ze slaapt namelijk nog na 1 dag nog steeds heel veel en de hele dag. En ze zit nu bij mensen die ze eerst totaal niet mocht.

Het medicijn heet: Tablet Amoxoral 50mg (Dosering 2x daags 0,5 tablet) 8 tabletten totaal.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Waarom is je poes niet thuis Funburb?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat misschien om mensen die daar over de vloer komen, Rieneke. Of mensen die daar wonen, maar waar ze eerst niet bij wou zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze is 1 dag thuis.
Rieneke1
9 jaar geleden
Dat kan Amicitia, ben gewoon nieuwsgierig :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ken dat! :)

Het beste antwoord

Amoxoral is een breedspectrum antibioticum.

Dit medicijn heeft er niets mee te maken dat je poes nog zo veel slaapt.
Waarschijnlijker is dat ze nog moet bijkomen van de narcose.
Daarnaast zou het kunnen dat ze veel slaapt omdat ze pijn heeft.
Dierenartsen die met hun tijd zijn meegegaan geven al voor ze aan de operatie beginnen pijnstilling, en ook voor de dagen erna wordt pijnstilling voorgeschreven.
Er zijn helaas nog steeds dierenartsen die nog niet van het belang van pijnstilling doordrongen zijn.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top! Dat stelt me gerust! Bedankt voor het opnieuw beantwoorden van mijn vraag!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou zeker om een pijnstiller gaan vragen. Niet te geloven zeg, als ze dit niet gegeven hebben!