Bestaat er een producent zoals de ifetch die wel leverbaar is in Belgie?

ifetch kan je vergelijken als een tennisbal machine maar dan voor je hond.

momenteel is een bedrijf een texas die dit verkoopt maar nog niet verstuurd naar Belgie.

www.goifetch.com

Toegevoegd na 11 uur:
heb intussen deze gevonden http://www.cookiesmountain.be/GoDogGo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nena dog in Duitsland verkoopt een soortgelijk product. Het is een Go Dog Go. Volgens mij levert Nena Dog binnen de gehele EU. Hoop dat het je lukt een dergelijk speeltje te bemachtigen. Lijkt me leuk voor de hond. Veel succes.