Hoe maak ik het beste vloerbedekking schoon, wanneer onze hond een 'ongelukje' heeft gehad?

Wij hebben heel ruw vloerbedekking en onze hond laat soms in de nacht urine weglopen (altijd op dezelfde plek). Hoe kan ik dit het beste schoonmaken en wat kan ik doen tegen de lucht die dan blijft hangen in huis? En zijn er manieren waardoor ik ervoor kan zorgen dat hij het niet meer doet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Ivana
9 jaar geleden
Als het komt omdat je hond ooit is gecastreerd (of zoals men veelal zegt: gesteriliseerd) dan heeft de DA hormoonpillen die dit euvel kunnen verhelpen.

Het beste antwoord

Warme natte lap gedrenkt in biotex groen er op leggen en paar uur in laten werken.
Na spoelen verder deppen met schoonmaakazijn.
Vervolgens urine-off sprayen voor de zekerheid.

Laat de hond nakijken bij de dierenarts om te achterhalen of er een medische reden is voor het plasgedrag.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord!

Andere antwoorden (1)

- vanish tapijtreiniger
- een emmertje met schoonmaakazijn en water en een borsteltje geen vlekken en je haalt de kleur van het tapijt is weer perfect
- een enzymrijk product om de protëinen op te nemen
- een sopje maken met flink wat waspoeder en daar de plekken mee deppen. Een paar uur in laten trekken en daarna met schoon water nadeppen.
- groene zeep (werkt erg goed
- azijn in water