Zijn er bijwerkingen bij inentingen katten?

Mijn dierenarts heeft mijn kittens vandaag ingeënt en een wormenkuur gegeven. Nu vroeg ik mij af of hier bijwerkingen bij zitten? Zoals slaperigheid of dat ze een beetje ziek worden. Ik was het vergeten te vragen bij het bezoek van de dierenarts dus daarom vraag ik het hier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

een kitten kan een entreactie krijgen; dan is hij een paar dagen wat ziekjes en hangerig.
verder kan de plek van de injectie een paar dagen wat pijnlijk zijn.
dat hoeft echter lang niet altijd te gebeuren.

van een wormenkuur kunnen ze soms wat diarree krijgen.

als je je ergens zorgen over maakt; gewoon de dierenarts even bellen!
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een van de kittens heeft net overgegeven. Niet veel, waren wat brokjes. Wat ze daarna weer op at... Bijwerking van wormenkuur?
Rieneke1
11 jaar geleden
sunita, je bent een overbezorgde poezemoeder ;)
kan van alles zijn geweest.
was ook een enerverende dag voor ze he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, ik stel graag te veel vragen ipv te weinig. Maar ik ga er van uit dat alles wel goed komt. Het zijn mijn eerste katjes dus ben snel bezorgd en wil graag alles goed doen.
Rieneke1
11 jaar geleden
vraag maar raak hoor :)

Andere antwoorden (1)

Mijn kittens zijn voor 3 weken terug geent en ontwormt ik heb er niets van gemerkt.
Ze ware en zijn hetzelfde gebleven als dat ze van te voren waren dus niet suf of ziek geen diarree helemaal niets.